مجلس ایران دات كام
راستینه:

اشکالات در استقلال و پرسپولیس ادامه دار خواهد بود

اشکالات در استقلال و پرسپولیس ادامه دار خواهد بود

به گزارش مجلس ایران دات کام، رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: تا وقتی که هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برپایه لابی گری منصوب شوند و ساختار حقوقی، فنی و اقتصادی بر ساختار هیات مدیره ها حاکم نباشد، اشکالات در این دو باشگاه ادامه دار خواهد بود.


احمد راستینه در گفتگو با ایسنا، در واکنش به تعیین هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ما در بحث عدم اجرای مسئولیت های قانونی نکات لازم را طبق قانون شرح اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان به وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط انعکاس دادیم.
وی افزود: قرار بود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بستر سالمی در بازار بورس و سرمایه واگذار شوند که شرط واگذاری آنها اصلاح ساختار مدیریتی، انتخاب هیات مدیره های خلاق و توانمند با مولفه های فنی و حقوقی و اقتصادی و نه برمبنای لابی گری است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: مادامی که هیات مدیره ها برپایه لابی گری منصوب می شوند و ساختار حقوقی، فنی و اقتصادی بر ساختار هیات مدیره ها حاکم نیست اشکالات در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ادامه دار خواهد بود؛ باید وزارت ورزش و جوانان پاسخگو باشند و ما هم پیگیری می نماییم.
او در آخر و در جمع بندی اظهار داشت: در چنین شرایطی همچنان مشکلات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سرجایش خواهد بود.




منبع:

1402/04/08
11:16:42
0.0 از 5
3124
تگهای خبر: اقتصاد , پیگیری , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳