مجلس ایران دات كام
نماینده تهران:

تعامل بین دولت و مجلس برقرار است

تعامل بین دولت و مجلس برقرار است

به گزارش مجلس ایران دات کام، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئله ای بین مجلس و دولت وجود ندارد و اساسا همکاری بین مجلس و دولت برای گره گشایی از مشکلات مردم ادامه دار خواهد بود.


اقبال شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حواشی اخیر به وجود آمده پس از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: بحث و گفتگویی بین مجلس و وزارت کشور بر سر بخشنامه ای که معاون وزارت کشور صادر کرده بود، به وجود آمد که وزیر کشور به مجلس تشریف آوردند و در جلسه غیر علنی توضیحاتی ارائه کردند و قول پیگیری دادند و مطالبات نمایندگان مجلس را نیز شنیدند.
ایشان سپس اظهار داشت: در نشست مشترک با وزیر کشور، جمع بندی صورت گرفت و الان تعامل بین دولت و مجلس برقرار است و سوءتفاهمی هم که به وجود آمده به زودی برطرف خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: وزیر کشور در دیداری که با نمایندگان مجلس داشتند، تاکید نمودند مجلس قوی و حاضر در صحنه بوده و یک بازو برای حل مشکلات دولت بشمار می رود.
شاکری اظهار داشت: حالا مسئله ای بین مجلس و دولت وجود ندارد و همکاری بین مجلس و دولت برای گره گشایی از مشکلات مردم ادامه دار خواهد بود.




منبع:

1402/04/04
09:03:10
0.0 از 5
3393
تگهای خبر: پیگیری , دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳