مجلس ایران دات كام
رئیس كمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان در مجلس خبر داد

گزارش کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان جهت قرائت در صحن نهایی شد

گزارش کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان جهت قرائت در صحن نهایی شد

مجلس ایران دات کام: به گزارش مجلس ایران دات کام، رییس کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: بعد از برگزاری چندین جلسه و جمع آوری گزارش شفاهی و مکتوب دستگاه های اجرائی گزارش کمیته حقیقت یاب نهایی شد و به رییس مجلس شورای اسلامی جهت قرائت در صحن مجلس ارسال شده است.


سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: بعد از برگزاری چندین جلسه کار کمیته حقیقت یاب به پایان رسید و الان گزارش نهایی به رییس مجلس تقدیم شده است. جهت بررسی این اتفاق تا حالا چندین جلسه با حضور دستگاه های مربوطه برگزار شده است و این دستگاهها اطلاعات خودرا به مجلس ارائه کردند.
ایشان سپس اظهار داشت: با جمع آوری اطلاعات مشخص شد عده ای با غرض و شیطنت و با بهره گیری از بمب های بد بو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند. از طرف دیگر برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس دست به چنین اقداماتی زدند.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: اما در جمع بندی کمیسیون مشخص شد که افرادی نیز پشت صحنه قسمتی از مسمومیت دانش آموزان بودند که بعد از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند.
ایشان سپس اشاره کرد: در نهایت بعد از برگزاری چندین جلسه و جمع آوری گزارش های شفاهی و مکتوب دستگاه های ذی ربط، جمع بندی نهایی در کمیته حقیقت یاب صورت گرفت و گزارش نهایی به رییس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد.



1402/03/22
08:04:21
0.0 از 5
3320
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳