مجلس ایران دات كام
مالك شریعتی:

نماینده مدعی، مستند ارائه کرده و یا عذرخواهی کند

نماینده مدعی، مستند ارائه کرده و یا عذرخواهی کند

به گزارش مجلس ایران دات کام، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: منطق حکم می کند پیش از ورود به بررسی استیضاح وزیر صمت، آقای علیرضابیگی یا مستندات خودرا درباب واگذاری خودرو شاسی بلند به مجلس ارائه و یا عذرخواهی کند.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:
«با تشکر از تبیین فوری حراست و هیات رئیسه مجلس، اگر مقرر است نتیجه بررسی هیات نظارت پس از ‎استیضاح وزیر صمت اعلام گردد، باتوجه به تاثیر جدی بهتان وارده بر رای مثبت یا منفی نمایندگان، منطق حکم می کند یکشنبه پیش از ورود به استیضاح، رییس مجلس از آقای بیگی بخواهد مستندات عرضه نماید یا عذرخواهی کند.»
هفته گذشته احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادعا نمود که در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی وزیر صمت، ۷۰ الی ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است.
بدنبال طرح این ادعا، وزارت صمت با صدور اطلاعیه ای این ادعا را کاملا کذب خواند و تاکید داشت که این مساله را پیگیری حقوقی خواهدنمود.
روز گذشته سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز اعلام نمود که این مساله از طرف حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد. هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز با قید فوریت به این مساله ورود کرده و طرح این بهتان از جانب نماینده مذکور را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.
روز یکشنبه هفته آتی، بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی، قرار دارد.




منبع:

1402/02/08
15:40:02
0.0 از 5
3272
تگهای خبر: پیگیری , حكم , طرح , قوه مقننه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴