مجلس ایران دات كام

رامین مهمانپرست در انتخابات ثبت نام كرد

رامین مهمانپرست در انتخابات ثبت نام كرد

به گزارش مجلس ایران دات كام دیپلمات و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و لیتوانی برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام كرد.


رامین مهمانپرست در ۹ آبان ۸۸ به عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه و سخنگوی جدید این وزارتخانه معرفی شد. پیش از وی حسن قشقاوی سمت سخنگو را عهده‌دار بود. پس از انتصاب علی اكبر صالحی به عنوان وزیر امور خارجه در سال ۱۳۸۹، مهمانپرست علاوه بر عهده‌دار بودن مسئولیت سخنگویی با حكم وزیر امور خارجه وقت به ریاست مركز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه منصوب شد.
 
وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان و مدیركل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیركل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد. همچنین وی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۲) با حضور در وزارت كشور به منظور كاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام كرده بود.
 
رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و لیتوانی با حضور در ستاد انتخاباتی فرمانداری تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام كرد.
 
مهمانپرست اخیرا با ازدواج با مریم كاویانی یكی از بازیگران سینما و تلویزیون خبرساز شده بود.
1398/09/14
12:46:16
5.0 از 5
12459
تگهای خبر: رپورتاژ , ثبت نام , مجلس , كاندیداهای احتمالی
این مطلب را می پسندید؟
(3)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱