مجلس ایران دات كام
آصفری :

عوامل حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان شناسایی خواهند شد

عوامل حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان شناسایی خواهند شد

به گزارش مجلس ایران دات کام، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، اظهار داشت: عوامل این مبادرت به زودی از طرف دستگاه های اطلاعاتی شناسایی می شوند.



محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ی آخرین جزییات از حمله ناموفق ریزپرنده ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: این مساله درحال بررسی توسط سازمان های اطلاعاتی و امنیتی کشور است و مطمئناً با هر فرد و کشوری که پشت این اقدام باشد، برخورد جدی خواهد شد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس افزود: حتما عواملی که در این اتفاق نقش داشتند، به زودی از طرف دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی مانند سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی و با آنان برخورد خواهد شد.
وی بیان کرد: از زمانی که تاسیسات هسته ای خودرا در اختیار سپاه گذاشتیم، تا حالا شاهد چنین اقداماتی نبودیم و تاکید داریم که حتما باید تدابیر امنیتی بیشتری اتخاذ شود تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: نیروهای مسلح ما ضرب شستی به دشمنان نشان دادند و بنا بر این معاندان و دشمنان نظام بدنبال آن هستند که در بنیه دفاعی ما خلل ایجاد کنند، اما مطمئناً به نتیجه نخواهند رسید و روز به روز بنیه دفاعی ما قوی تر خواهد شد.



منبع:

1401/11/09
12:31:14
0.0 از 5
3578
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳