مجلس ایران دات كام
در بیانیه ای مطرح شد؛

تقدیر نمایندگان مجلس از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از جانب ارتش

تقدیر نمایندگان مجلس از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از جانب ارتش

به گزارش مجلس ایران دات کام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ قدردانی کردند.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس از ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ قرائت شد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
برگزاری رزمایش مشترک و شکوهمند ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی در پهنه سواحل مکران به وسعت بیشتر از ۳ میلیون کیلومترمربع از آب های آزاد، اوج هماهنگی، کوبندگی و توان نابودکنندگی هرگونه تهدید از هر مبدأیی را به خوبی مخابره کرد.
برگزاری رزمایش های گسترده و همه نیرویی در تنوع جغرافیایی و شرایط دشوار آب و هوایی نشان از آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای هر وضعیت و هر تهدیدی دارد و نشان داده است که ارتش جمهوری اسلامی ایران کاملاً به قدرت بازدارندگی فعال دست یافته است و از قابلیت رویارویی با هر قدرتی در زمین، آسمان و دریا با صلاح ها و واکنش های کارآمد و بومی و فناوری های شالوده شکن و پیشرفته برخوردار می باشد. چنین ارتشی مورد هراس دشمن و محبت ملت است و در زمان مناسب در نقطه مناسب حضور دارد.
امروز ارتش هم پشتیبان نظام، هم پشتیبان ولایت فقیه و حامی ملت مسلمان ایران و هم مورد حمایت همه اقشار ملت است. استقبال و ارتباط سرشار از محبت مردم عزیز استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر با دلاوران ارتش انقلابی، توطئه ها و ترفندهای جنگ ترکیبی دشمن را به خوبی خنثی کرد و مورد تقدیر نمایندگان ملت است.
در واقعه ای چشم نواز و مقتدرانه، پرچمدار دیپلماسی دفاعی ایران، ارتشی است که به خوبی پاسخ تحرکات ضدایرانی دشمنان را می دهد و سایه تهدید را از سر ملت ایران رفع می کند.
ما نمایندگان ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی در سالروز شهادت سپهبد قهرمان شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و سردار بزرگ جبهه مقاومت و بیشتر از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس، از فرماندهان محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارکنان خدوم و ایثارگر حاضر در رزمایش بزرگ و شکوهمند ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش تقدیر کرده و توفیق ارتش انقلابی در تأمین اقتدار روز افزون نظام اسلامی در سایه عمل به تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا را از خداوند قادر و منان مسئلت داریم.

1401/10/14
14:04:07
0.0 از 5
3373
تگهای خبر: حامی , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳