مجلس ایران دات كام
جدی :

تحقق ۱۰۵ درصدی درآمدهای مالیاتی

تحقق ۱۰۵ درصدی درآمدهای مالیاتی

به گزارش مجلس ایران دات کام، ‏‬نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: وضعیت فروش نفت و تحقق درآمدهای نفتی خوب است و در این شرایط سازمان برنامه و بودجه باید در اختصاص بودجه بهتر عمل کند.



علی جدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ی وضعیت فروش نفت کشورمان، گفت: فروش نفت کشور از مرز یک میلیون بشکه در روز گذشته و به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسیده است.
وی در واکنش به گزارش اخیر مرکز پژوهش های مجلس در خصوص این که تنها ۵۶ درصد درآمدهای نفتی محقق شده است، اظهار داشت: گزارش مرکز پژوهش های مجلس مربوط به ۶ ماه نخست سال است که در آن مقطع، میزان فروش نفت کشور از امروز کمتر بود.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: ۹ ماه از سال قبل و الان فروش نفت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است. البته در ماه های گذشته میزان فروش نفت کمتر بود که گزارش مرکز پژوهش های مجلس درباره ی آن مقطع است.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقق ۱۰۵ درصدی درآمدهای مالیاتی، اظهار داشت: بر این اساس، سازمان برنامه و بودجه باید در اختصاص بودجه بهتر عمل کند.
جدی اشاره کرد: در شرایطی که درآمدهای مالیاتی محقق شده و وضعیت فروش نفت هم خوب است، به هیچ وجه منطقی نیست که سازمان برنامه و بودجه در اختصاص بودجه به تعدادی از بخش ها و استانها کم کاری کند و باید این وضعیت جبران شود.


منبع:

1401/09/24
13:50:04
0.0 از 5
3280
تگهای خبر: بودجه , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲