مجلس ایران دات كام

شروع جلسه علنی مجلس

شروع جلسه علنی مجلس

به گزارش مجلس ایران دات کام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت در نشست پس از ظهر امروز مجلس خواهند پرداخت.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف شروع شد.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (اعاده شده از شورای نگهبان )، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر (اعاده شده از شورای نگهبان) و ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
همینطور بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بررسی آنها خواهند پرداخت.
نمایندگان بامداد امروز نشست مشترکی با دولت داشته و سپس وارد جلسه علنی شدند. نمایندگان مجلس در نشست علنی بامداد امروز مجلس کلیات طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت را به تصویب رساندند.




1401/09/13
15:03:07
0.0 از 5
3366
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , تصویب , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵