مجلس ایران دات كام
یا اشاره به سخنان رییسی در سازمان ملل

فیروزجایی: رییس جمهور به خوبی مواضع عدالت طلبانه ایران را در نشست سازمان ملل تبیین کرد

فیروزجایی: رییس جمهور به خوبی مواضع عدالت طلبانه ایران را در نشست سازمان ملل تبیین کرد

به گزارش مجلس ایران دات کام، یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: موضوع عدالت خواهی و عدالت طلبی از آرمان های اصلی  جمهوری اسلامی است و بخش زیادی از طرفداران انقلاب اسلامی در دنیا به خاطر همین آرمان عدالت خواهی جذب جمهوری اسلامی شده اند.


علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شعار رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل با عنوان ایجاد نظام عادلانه بین المللی در قالب چند جانبه گرایی، بیان کرد: امروز آمریکا و صهیونیسم بین الملل به سبب دست داشتن در بسیاری از منابع مهم اقتصادی و رسانه ای دنیا به گونه عمل کردند که یک جریان نابرابر و تبعیض آمیز در مناسبات بین المللی ایجاد شود. جمهوری اسلامی نیز به عنوان کشوری که سردمداری مبارزه با این امپریالیسم اقتصادی و رسانه ای را بر عهده دارد و می تواند در این جایگاه ها همچون در نشست سازمان ملل به تبیین مواضع خود بپردازد.
وی در ادامه اظهار داشت: موضوع عدالت خواهی و عدالت طلبی از آرمان های اصلی جمهوری اسلامی است و بخش زیادی از طرفداران انقلاب اسلامی در دنیا به خاطر همین آرمان عدالت خواهی جذب جمهوری اسلامی شده اند. طبیعتا حضور رییس جمهور در نشست سازمان ملل و تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف می تواند منجر به بهبود جایگاه ایران در جامعه بین الملل شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: از طرف دیگر رییس جمهور با گفت وگوهای دوجانبه ای که با سران کشورهای مختلف دارد می تواند قسمتی از ابهامات و مسائلی را که غول های رسانه ای مقابل جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده اند کنار بزند و بطور شفاف به این شبهات پاسخ دهد.



1401/07/01
14:52:08
0.0 از 5
3272
تگهای خبر: اقتصاد , طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳