مجلس ایران دات كام

كمیسیون بهداشت مجلس با تحقیق و تفحص از عملكرد هلال احمر مخالفت كرد

كمیسیون بهداشت مجلس با تحقیق و تفحص از عملكرد هلال احمر مخالفت كرد

مجلس ایران دات كام: نایب رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت كه این كمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از عملكرد جمعیت هلال احمر و سازمان های تابعه موافقت نكرد.


محمدحسین قربانی در گفتگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز(یكشنبه) كمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: در این نشست تقاضای تحقیق و تفحص از عملكرد جمعیت هلال احمر و سازمان های تابعه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملكرد این سازمان طبق سئوالات تحقیق و تفحص عرضه شد.
به قول وی سئوالات تحقیق و تفحص كنندگان حول موضوعاتی همچون تعیین تكلیف هدایای مردمی، وضعیت بیمارستان های هلال احمر در خارج از كشور بود كه علیرغم توضیحات رئیس هلال احمر، نمایندگان متقاضی قانع نشدند و در نهایت مبحث تفحص به رای اعضای كمیسیون گذاشته شد و كمیسیون به تفحص رای منفی داد.
در ادامه، این مورد بنا به درخواست نمایندگان متقاضی به صحن ارجاع شد.
نایب رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس همینطور به بررسی مبحث امنیت غذایی با حضور مسؤلان وزارت بهداشت در جلسه این كمیسیون اشاره و اظهار نمود: امنیت غذایی یكی از بحث های مهم می باشد كه در قانون توسعه به آن تاكید گردیده است و دغدغه مردم و افكار عمومی جامعه هم به شمار می آید. در اینباره سئوالاتی عنوان شد كه مسؤلان مربوطه پاسخ دادند. البته كه مقرر شد مبحث در جلسه دیگری به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.




منبع:

1398/06/10
00:08:44
5.0 از 5
10898
تگهای خبر: قاضی , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴