مجلس ایران دات كام
نائب رئیس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان كرد؛

گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه گامی مهم در خنثی کردن تحریم ها

گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه گامی مهم در خنثی کردن تحریم ها

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثی سازی تحریم های دشمنان است.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در اولین سالگرد درگذشت «غلامحسین شیری علی آباد» نماینده اسبق مردم هشترود و چاراویماق در مجلس بیان کرد: مسئولان باید به اصول و منش شهدا پایبند باشند برای اینکه یکی از با اهمیت ترین فاکتورهای انقلابی گری است و به اقتدار کشور کمک می نماید.
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران به برکت همین روحیه انقلابی گری به یک کشور مقتدر در مقابل ابرقدرت های جهان تبدیل گشته و اگر در منطقه اقدامی صورت گیرد، تصمیم گیر اصلی ایران است.
وی به برخی مشکلات اقتصادی هم اشاره و بیان کرد: کشور علی رغم مشکلات رو به رشد است و خیلی از نیازهای اساسی مردم در مناطق مختلف حل شده و برخی دیگر هم درحال حل شدن است.
میرتاج الدینی بیان کرد: در دولت آیت الله رئیسی پیشرفت های خوبی در زمینه گسترش روابط با همسایگان انجام شده و شاهد گسترش روابط با کشورهای بلوک شرق مانند چین و روسیه هستیم.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثی سازی تحریم های اقتصادی و بانکی است.

1401/05/17
22:40:05
0.0 از 5
2994
تگهای خبر: اقتصاد , بودجه , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵