مجلس ایران دات كام
بشیری:

از محتواهای هماهنگ با هویت دینی و ملی در کتاب های درسی استفاده گردد

از محتواهای هماهنگ با هویت دینی و ملی در کتاب های درسی استفاده گردد

به گزارش مجلس ایران دات کام عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آموزش و پرورش برای کتب سال آینده دانش آموزان باید از محتواهایی که با هویت دینی، ملی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ما بیشتر همخوانی دارد استفاده نماید تا دانش آموزان به خوبی برای آینده تربیت شوند.


فرهاد بشیری در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با تغییر محتوای کتب درسی دانش آموزان که از تاکیدات مقام معظم رهبری هم بوده است، اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولین خصوصا وزارت آموزش و پرورش داشتیه ایم این مورد به آنها هم یادآوری و گوشزد زده شده است تا با عنایت به سفارش هایی که مقام معظم رهبری در ارتباط با محتوای کتب داشتند، حتما به این مورد باید توجه نمایند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس یازدهم تصریح کرد: البته کتب درسی حدودا چاپ شده و مسؤلان آموزش و پرورش باید از هم اکنون برای سال آینده این مورد را جدی بگیرند و محتواهایی که نیاز نیست و ضرورتی برای دانش آموزان پایه های مختلف ندارد را حذف نمایند.
وی تصریح کرد: باید محتوا و مطالبی که به درد دانش آموزان می خورد و خصوصا با هویت دینی، ملی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ما بیشتر همخوانی دارد را در درس هایشان گنجانده شود تا دانش آموزان بتوانند به خوبی برای آینده تربیت شوند.




منبع:

1401/05/15
10:08:35
0.0 از 5
3209
تگهای خبر: آموزش , رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳