مجلس ایران دات كام
نماینده رزن:

افرادی که واکسن نزده اند برای انجام پروسه واکسیناسیون اقدام نمایند

افرادی که واکسن نزده اند برای انجام پروسه واکسیناسیون اقدام نمایند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی و تکمیل پروسه واکسیناسیون دو گام مهم در راه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا محسوب می شود.


حسن لطفی در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه متاسفانه باردیگر شاهد افزاش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا به دنبال شیوع سویه جدید این بیماری در سطح کشور هستیم، بر ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک، اصرار کرد.
وی اشاره کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا تا به امروز کاملا برمبنای موازین علمی و تخصصی گام برداشته و این امر جای تشکر دارد و لازم است که این نگاه کارشناسانه از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا دنبال شود.
ایشان سپس اظهار نمود: اما نکته قابل توجه این است که باید پروتکلهای بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا با جدیت در سطح جامعه دنبال شود. تجربه نشان داده رعایت پروتکل ها موثرترین راه برای مقابله با این بیماری است. استفاده از ماسک نیز در پیش گیری از این بیماری حائز اهمیت می باشد.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: از طرف دیگر لازم است که بحث واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل ها با جدیت دنبال شود. افرادی که واکسن کرونا را تا حالا دریافت نکرده اند لازم است نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند. با رعایت پروتکلهای بهداشتی و تکمیل پروسه واکسیناسیون در راه پیش گیری از این بیماری گام برداشته ایم.



1401/05/14
22:20:14
0.0 از 5
3263
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳