مجلس ایران دات كام
عضو كمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

رئیس جمهور وزرای کار، صمت و بازرگانی را همزمان به مجلس معرفی می کند

رئیس جمهور وزرای کار، صمت و بازرگانی را همزمان به مجلس معرفی می کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با عدم معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جانب رئیس جمهور اظهار داشت: با بررسی که انجام دادیم گفتند که مقرر است رئیس جمهور سه وزیر کار، صمت و بازرگانی را با هم به مجلس معرفی نماید.


سیدکریم حسینی در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با اینکه چه زمانی مقرر است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شود، اظهار نمود: از نظر قانونی رئیس جمهور سه ماه وقت دارد تا گزینه پیشنهادی خویش را معرفی نماید.
وی ادامه داد: با پرس و جویی که صورت گرفته و اطلاعی که داریم گفتند آقای رئیس جمهور می خواهد سه وزیر را با هم ارائه کند، البته پس از اینکه وضعیت وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی مشخص شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا تا تعیین تکلیف وزارت صمت و بازرگانی مهلت معرفی وزیر تعاون به پایان نمی رسد، اظهار داشت: باید مهلت گذاشت چون دولت هنوز لایحه نیاورده و تکلیف را مشخص نکرده است، همینطور وضعیت وزارت کار هم اگر به این شکل بماند وضعیت مناسبی نیست و حدودا حالت جمود و سکونی در وزارت خانه و در همه شاخه های آن وجود دارد و تحرکی هم از جانب سرپرست وزارت خانه دیده نمی گردد.
نماینده مردم اهواز در مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا کمیسیون اجتماعی در این رابطه تذکری داشته است، اظهار نمود: هم رئیس کمیسیون و هم بعضی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تذکر شفاهی و تذکر در جلسات دادند که جواب این است که درحال بررسی گزینه ها هستند.
حجت الله عبدالملکی با رای نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شده بود که با استعفای وی در ۲۴ خردادماه سالجاری، رئیس جمهور در حکمی محمدهادی زاهدی وفا را به سمت «سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» انتخاب کرد.



1401/05/05
08:36:55
0.0 از 5
3364
تگهای خبر: حكم , دولت , قانون , لایحه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳