مجلس ایران دات كام
محمدبیگی در تذكر شفاهی:

کارنامه موفقی در حوزه عملیاتی کردن زندگی ایرانی-اسلامی نداریم

کارنامه موفقی در حوزه عملیاتی کردن زندگی ایرانی-اسلامی نداریم

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دستگاه های اجرائی در زمینه برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی مطابق با گام دوم انقلاب، هنوز کارنامه موفقی ندارند.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ تیرماه) مجلس در تذکر شفاهی اظهار داشت: از رییس مجلس و هیات دولت تقاضامندم هر چه سریع تر میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کنند، چونکه حدود ۴ ماه است چشمان این قشر پیشکسوت و زحمتکش منتظر ابلاغ تصمیم نهایی خردمندانه و دلسوزان مسئولان امر مانده است که تطابق با مصوبه شورای عالی کار داشته باشد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عفاف و حجاب اشاره کرد: روز ملی عفاف و حجاب متذکر می شوم که بررسی عملکرد دستگاهها در زمینه زیست عفیفانه در مجلس نشان میدهد که ضمن ایجاد بارقه های امید از کارهای جدید دولت سیزدهم در احیا و بازآفرینی فرآیندهای اجرای مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر قوانین حوزه حجاب و عفاف و انطباق با موازین شرعی، اما این اقدامات بسیار قلیل، محدود، ناکافی و جزیره ای است و پاسخگوی نیاز جامعه جوان کشور نیست.
وی عنوان کرد: ما همچنان مطالبه گر کارهای گسترده و شبکه ای خانواده محور در زمینه تقویت دینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و زیست عفیفانه هستیم. دستگاه های اجرائی در زمینه برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی مطابق با گام دوم انقلاب، هنوز کارنامه موفقی ندارند. تا چه زمان باید نظاره گر رشد طلاق، نابسامانی های اخلاقی و فرزندان طلاق در کشور باشیم؟
محمدبیگی اشاره کرد: امروز دشمنان در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی برای حیاگریزی جامعه، خصوصاً ملل مسلمان هزینه های هنگفت دلاری می کنند تا با انحراف نسل های جدید از اصول اخلاقی و پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و سعادت ملت ها جلوگیری کرده و به خوی استکباری خودشان ادامه دهند.
محمدبیگی تصریح کرد: دختران عزیز ما بدانند که زیست عفیفانه عامل اساسی و زیرساختی سعادت و پیشرفت جوامع است.

1401/04/21
23:30:18
0.0 از 5
3374
تگهای خبر: ابلاغ , اقتصاد , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵