انتقاد یک نماینده مجلس از نحوه افزایش حقوق ها مجلس ایران دات کام: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از نحوه افزایش حقوق کارگران و کارمندان انتقاد نمود. به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: « اعضای محترم دولت، افزایش حقوق باید عادلانه و برمبنای تورم باشد. نباید میان کارگر و کارمند بخش خصوصی و دولتی تبعیض قائل شد. برمبنای کدام مبنا افزایش حقوق دولتی ۱۰ درصد است اما بخش خصوصی ۵۷ درصد؟ چگونه از افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان طبق تورم، فقط ۱۰ درصد اجرائی شده است؟» منبع: مجلس ایران دات كام 1401/03/17 12:19:38 0.0 از 5 3420 تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده این مطلب مجلس ایران را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط اجلاس باکو مهلتی برای تبیین تحولات بعد از جنگ رمضان است واکنش قالیباف به تساوی ایران برابر بلژیک به همراه عکس رهبری و مردم مانع اصلی تکرار خسارت محض واکنش قالیباف به پیام راهبردی رهبری در رابطه با تفاهم ایران و آمریکا نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۳ ارسال نظر