مجلس ایران دات كام
مرحبا در تشریح جلسه كمیسیون اقتصادی مطرح كرد؛

استماع توضیحات عبدالملکی درباره تحقق سیاست های کلی تأمین اجتماعی

استماع توضیحات عبدالملکی درباره تحقق سیاست های کلی تأمین اجتماعی

به گزارش مجلس ایران دات کام سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و درباره برنامه های این وزارت خانه جهت تحقق سیاست های کلی تأمین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.



غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی در جلسه امروز کمیسیون حضور بهم رساندند و درباره برنامه های این وزارت خانه جهت تحقق سیاست های کلی تأمین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.
وی بیان نمود: در ابتدا چند تن از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مباحثی را در اینباره مطرح نمودند و در ادامه جلسه هم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از مباحث خویش را در زمینه تحقق سیاست های کلی تأمین اجتماعی بیان نمود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه هم بررسی شور دوم طرح مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی که از صحن مجلس به این کمیسیون ارجاع شده بود، در دستور کار قرار گرفت، هنوز بررسی این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس تمام نشده است و بعد از اتمام بررسی ها، گزارش ما به صحن مجلس ارجاع می شود.



منبع:

1401/01/29
08:17:56
0.0 از 5
3469
تگهای خبر: اقتصاد , طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳