مجلس ایران دات كام
نقدعلی در تذكر شفاهی:

قیمت مرغ در بازار مدیریت شود

قیمت مرغ در بازار مدیریت شود

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس اظهار داشت: وضع قیمت مرغ و در دسترس نبودن آن در ماه رمضان خوب نیست، درحالی که ارز ترجیحی حذف نشده، انتظار این است که بازار مدیریت شود.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه ۱۵ فروردین ماه) در جلسه علنی مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: بیانیه تعدادی از سینماگران در اعتراض به باج های غیراخلاقی در این حوزه نشان دهنده آنست که فضای فرهنگی نیازمند نظارت و اصلاح است.
وی اضافه کرد: اعتماد بیجا که در ادوار گذشته به برخی چهره های به اصطلاح سلبریتی اتفاق افتاده، این وضع را ایجاد کرده است. تقاضا داریم قبل از آنکه در عرصه عمومی با هنجارشکنی ها و مشکلات آتی مواجه شویم، اقدام شایسته ای از جانب دولت، وزارت ارشاد و سیستم قضایی برای این مسئله اعمال شود.
نقدعلی همین طور خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اشاره کرد: همکاران ما در بعضی نقاط کشور از وضعیت قیمت مرغ آن هم در ماه رمضان و در دسترس نبودن آن گله مند هستند، این در حالیست که هنوز موضوع حذف ترجیحی اعمال نشده است، انتظار ما این است که بازار مدیریت شود.
وی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو نیز تاکید کرد: این که ۱۰ روز آب زاینده رود باز شده در خصوص این نیست که مشکل آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعت اصفهان حل شده؛ هنوز برنامه مدونی برای این استان تدارک دیده نشده است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بار دیگر خطاب به رییس جمهور، تاکید کرد: همانطور که در عرصه فروش نفت، واکسیناسیون و مبارزه با کرونا و موارد دیگر موفق بوده ایم، انتظار داریم در عرصه انتظام بخشی به پرداخت ها و استخدام ها اقدامات شایسته ای صورت گیرد.
نقدعلی در آخر خطاب به رییس جمهور، اشاره کرد: آقای رئیسی! به خیلی از استانها رفتید و به تعدادی از استانها دو بار سر زدید، امروز دیگر نوبت مردم اصفهان است، چونکه مشتاقانه منتظر ورود شما هستند تا از نزدیک به مشکلات این استان همچون بی آبی رسیدگی شود.

1401/01/15
22:59:32
0.0 از 5
3249
تگهای خبر: دولت , سیستم , قیمت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲