مجلس ایران دات كام
پیش از تصویب بودجه؛

طرح تولید دانش بنیان در مجلس نهایی شد

طرح تولید دانش بنیان در مجلس نهایی شد

به گزارش مجلس ایران دات کام نماینده دامغان در مجلس با اعلان اینکه قبل از بودجه 1401، در مجلس طرح تولید دانش بنیان نهایی شد، اظهار داشت: موضوع این طرح پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و اشتغال این حوزه است.



علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر به شعار سال دقت شود، می توانیم شاهد توسعه اشتغال آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند باشیم یعنی ایشان مانند پدری دلسوز نه فقط تلنگرهایی در بعضی اوقات می زنند بلکه راهکارهای توسعه اقتصادی را نیز بیان می فرمایند.
وی با اشاره به اینکه معظم له ابتدا فرمودند سال اقتصاد مقاومتی، پس از آن سال تولید ملی، سال جهش تولید، رفع موانع تولید و پشتیبانی نامگذاری شد و امسال را نیز به نام تولید دانش بنیان و اشتغال زا نام گرفت، اضافه کرد: اگر به این سیر نگاه نماییم درسی بزرگ برای مردم و دولت می باشد چونکه ایشان کلمات کلیدی و نیاز کشور را در فکر و ذهن ما می گذارند تا مدام در ذهن ما تداعی و بر همان حسب کار و تلاش نماییم.
مجلس اعتبارات خوبی گذاشته است
عضو خانه ملت با اشاره به اینکه کُنه کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال این است که اگر می خواهید مشکلات مملکت حل شود ابتدا اقتصاد مقاومتی که درون گرا و برون نگر باشد داشته باشیم سپس به سمت تولیدی که موانع آن رفع و برمبنای دانش و اشتغال آفرینی تدوین شده پیش برویم که در این راستا مجلس و دولت همسو اقدامات خوبی را پارسال انجام دادند.
علیزاده برمی با اشاره به اینکه مجلس، پیش از این که بداند امسال چه نام خواهد گرفت خوشبختانه طرح تولید دانش بنیان را پیش از بودجه، نهایی کرد، اظهار داشت: موضوع این طرح در حقیقت پشتیبانی از کسب و کارها و شرکت های دانش بنیان است که امسال اجرائی می شود.
وی با اشاره به اینکه نقشه راه تولید دانش بنیان توسط مجلس معین شده است، ابراز کرد: خوشبختانه افق فکری مجلس منطبق با افکار و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است از طرفی باید گفت در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز نمایندگان مجلس، اعتبارات خوبی را برای دانش بنیان ها قرار داده اند برای اینکه مجلس فکر می کند که راه برون رفت مشکلات کشور نگاه به توسعه اشتغال بوسیله تولید به حساب می آید.


منبع:

1401/01/09
12:31:39
0.0 از 5
3405
تگهای خبر: اقتصاد , بودجه , دولت , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳