مجلس ایران دات كام
راستینه در تذكر شفاهی:

تقدیر از عملکرد دولت

تقدیر از عملکرد دولت

نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: چطور می توان ۸ سال بی تدبیری دولت خسته ژنرال های اعتدالی را فراموش کرد.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ اسفندماه) در تذکری شفاهی ضمن ابراز مخالفت با هر جنگی در جهان، اظهار داشت: ما با هر جنگی در هر نقطه از جهان مخالفت داریم چون که ملت ها برای ما مهم هستند اما تعجب می کنم از این که ۱۰ سال است مجامع شیطانی آمریکا پرست فریادی در دفاع از کودکان یمن نمی زنند اما ضجه و ناله نژادپرستانه آنها در اوکراین با بوق های رسانه ای و شبکه های دروغ پرداز مجازی مرتب به گوش می رسد.
وی اضافه کرد: فرزندان مظلوم ما در جوار مرقد مطهر حضرت زینب (س) ترور می شوند اما کسی این جنایت را محکوم نمی نماید. اما وقتی جبهه مقاومت، پایگاه صهیونیستی را هدف قرار می دهد فریاد وامصیبتا سر می دهند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس خاطرنشان کرد: مراقب باشید که دوران بزن دررو تمام شده است. یکی بزنید، نیروها و هسته های مقاومت در جهان ده ها ضربه به شما خواهند زد.
راستینه افزود: همینطور از تلاشهای رئیس جمهور خستگی ناپذیر ملت برای تغییر رویکردها در شش ماه و در حوزه های مختلف سپاسگزاری می کنم.
وی اظهار داشت: رشد ۴۵ درصدی صادرات غیر نفتی در این شش ماه، توسعه روابط با کشورهای همسایه، سفرهای استانی رئیس جمهور، حضور در بین مردم، مبحث واکسیناسیون، جدیت در زمینه مبارزه با زمین خواری، آزادسازی سواحل و ایجاد شفافیت در مجوزهای کسب و کار و ده ها اقدام کارساز دیگر قابل تقدیر و تشکر هستند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: چطور می توان ۸ سال بی تدبیری دولت خسته ژنرال های اعتدالی که همان اصلاح طلبانی هستند که رنگ عوض کردند و کشور را در لبه پرتگاه اقتصادی و امنیتی قرار دادند را فراموش نماییم. راستینه اظهار داشت: آیا دولت قبلی ارزش پول ملی را به مرحله سقوط نرساند و تورم ۱۸۰ درصدی را بر مردم تحمیل نکرد و بدهی ۴۵۰ میلیارد تومانی برای دولت بعد به یادگار نگذاشت. باید مراقب باشیم تیترهای رنگی و اقدامات زنجیره ای، مجلس شورای اسلامی را در موقعیتی اشتباه نسبت به دولت قرار ندهد.

1400/12/22
22:49:37
0.0 از 5
4201
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳