مجلس ایران دات كام
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس:

بودجه ۱۴۰۱ به نفع گروههای صدمه پذیر جامعه است

بودجه ۱۴۰۱ به نفع گروههای صدمه پذیر جامعه است

به گزارش مجلس ایران دات کام نماینده مردم مشگین شهر در مجلس اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی در حالی درحال بررسی است که عمده تبصره ها و مقررات به نفع گروههای صدمه پذیر جامعه است.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمود عباس زاده مشگینی پس از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار نمود: از هفته آینده و در صحن علنی مجلس بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد تا نمایندگان با عنایت به شرایط کشور و بدون نگاه به مذاکرات و تحولات خارج از مرزها بودجه عملیاتی و واقع بینانه را تصویب و بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع گردد.
وی مخالفت نمایندگان مجلس را با حذف ارز ترجیحی و تخصیص منابع یارانه دار در پشتیبانی از گروههای صدمه پذیر خاطرنشان کرد و تصریح کرد: کالاهای اساسی مردم همچنان زیر پوشش ارز ترجیحی و یارانه دولت خواهد بود که مقرر است در این حوزه نظارت ها مانع از انحراف هزینه کرد ارز ترجیحی شود.
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس اظهار داشت: نمایندگان استان در تبصره ها و ردیف های بودجه ای تلاش می کنند تا بیشترین منابع ملی به استان اختصاص پیدا کند تا پروژه های زیربنایی نظیر توسعه بزرگراه ها، راه آهن و طرح های حوزه آب و فاضلاب با سرعت عمل بیشتر اجرایی و عملیاتی شود.
عباس زاده از فرماندار جدید مشکین شهر خواست؛ تا تکمیل طرح های نیمه تمام در این شهرستان را به همراه پشتیبانی از سرمایه گذاران و کارآفرینان در اولویت قرار داده و به دور از حاشیه ها اصل خدمتگزاری را سرلوحه فعالیت ها قرار دهند.
وی بیان نمود: مردم مشگین شهر به شدت نیازمند مدیران دلسوز و خدمتگزاری هستند تا در حوزه عمران شهری، روستایی و طرح های گردشگری کارهای بر زمین مانده به سامان رسیده و کارنامه درخشانی را از دولت سیزدهم مشاهده کنند.


منبع:

1400/11/25
23:02:24
0.0 از 5
3516
تگهای خبر: اقتصاد , بودجه , تصویب , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳