مجلس ایران دات كام

مجمع نمایندگان استان اصفهان درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

مجمع نمایندگان استان اصفهان درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

به گزارش مجلس ایران دات کام مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیامی درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، متن پیام تسلیت نمایندگان استان اصفهان به دنبال ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء الی یوم القیامه
مصیبت جانکاه ارتحال جانسوز و ملکوتی فقیه عالیقدر، پارسای عارف و عالم مردم دوست حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی(ره) داغ بزرگی بر پیکره حوزه های علمیه و ملت ایران و مسلمانان جهان نشاند.
شیخ الفقها و المراجع عمر با برکت خویش را با صفای باطن در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و ترویج شعائر اسلامی و معارف ناب اهل بیت(علیهم السلام) سپری نمود و برای تعالی ملت ایران و خیرخواهی برای مردم پیشگام بودند. با فروتنی و اخلاص در راه انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را همراهی کردند.
مجمع نمایندگان استان اصفهان در خانه ملت ارتحال این فقیه ارزشمند و مرجع عظیم الشأن را به حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر، حوزه های علمیه، بیت معظم بخصوص آقازادگان مکرم، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم و عموم ملت عزیز ایران بخصوص مردمان عالم پرور استان اصفهان و مردم عزادار شهرستان گلپایگان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت باریتعالی برای آن عارف واصل علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسئلت می نمائیم.
حقیقتا فقدان این ستون حوزههای علمیه، ثلمه ای جبران ناپذیر خواهد بود.
عاش سعیداً و مات سعیداً»



1400/11/14
13:35:45
0.0 از 5
3558
تگهای خبر: رهبری , قم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳