مجلس ایران دات كام
زارع خبر داد؛

مصوبه خرید خدمت سربازی کنسل شد

مصوبه خرید خدمت سربازی کنسل شد

مجلس ایران دات کام: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از لغو مصوبه این کمیسیون درباره خرید خدمت سربازی در لایحه بودجه سال آینده آگاهی داد.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، رحیم زارع در جمع خبرنگاران، از لغو مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ درباره خرید خدمت سربازی آگاهی داد.
وی بیان کرد: پیشنهاد دیگری در این زمینه در کمیسیون تلفیق تصویب گردید در خصوص این که مشمولان متأهل دارای دو فرزند و بیشتر که بالای ۳۰ سال سن دارند، در سال آینده می توانند کارت معافیت را بصورت رایگان دریافت کرده و معاف شوند. درواقع این مصوبه جایگزین موضوع خرید خدمت سربازی شد.
گفتنی است قبل از این کمیسیون تلفیق تصویب کرده بود که دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود. همین طور مشمولان متأهل به ازای هر فرزند از ۲۰ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۶۰ درصد برخوردار خواهند بود و افراد متأهل تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شدند.


منبع:

1400/11/11
23:19:55
0.0 از 5
3651
تگهای خبر: بودجه , تصویب , لایحه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵