مجلس ایران دات كام
زارع خبر داد؛

برنامه مکتوب دولت برای حذف ارز ترجیحی تقدیم مجلس شد

برنامه مکتوب دولت برای حذف ارز ترجیحی تقدیم مجلس شد

به گزارش مجلس ایران دات کام سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از عرضه برنامه مکتوب حذف ارز ترجیحی توسط دولت به هیئت رئیسه این کمیسیون اطلاع داد.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در پاسخ به این سؤال که آیا دولت برنامه مکتوب خود درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را به مجلس عرضه کرده است یا خیر، اظهار داشت: دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی و شیوه جبران تأثیرات آن در معیشت مردم را به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تقدیم کرد.
وی اضافه کرد: این برنامه در کمیسیون تلفیق و در کارگروه مشترکی با دولت بررسی خواهد شد و این کمیسیون نظر نهایی خویش را درباره اجرای آن و در جهت تقویت معیشت مردم در صورت حذف این ارز اعلام خواهد نمود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ با تکیه بر ضرورت حفظ آرامش معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی مجلس کمک به دولت برای تقویت معیشت مردم است و درصورتیکه در بررسی برنامه مکتوب دولت به این جمع بندی برسیم که دولت قدرت توأمان برای حذف ارز ترجیحی و حمایت دقیق و اطمینان بخش از معیشت مردم را دارد، به قوه مجریه برای اجرای آن کمک خواهیم کرد.


منبع:

1400/10/27
23:35:28
0.0 از 5
3422
تگهای خبر: بودجه , دولت , لایحه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳