مجلس ایران دات كام
رئیس مجمع نمایندگان گیلان مطرح كرد؛

قول افزایش اعتبار بخش درمان و پسماند گیلان از جانب کمیسیون بودجه

قول افزایش اعتبار بخش درمان و پسماند گیلان از جانب کمیسیون بودجه

به گزارش مجلس ایران دات کام رئیس مجمع نمایندگان گیلان اظهار داشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پس از بازدید از گیلان قول افزایش میزان اعتبارات بخش درمان و پسمانده را داده اند.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، مهرداد گودرزوند چگینی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بودجه مجلس از وضعیت فاضلاب رودخانه گوهر رود در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: هدف از دعوت این کمیسیون بیان مشکلات اساسی گیلان بود تا در ردیف های بودجه تبصره ها و بندهای مختلف اعتبارات مورد نیاز افزایش داده شود.
وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون بودجه مجلس بعد از بازدید به این نتیجه رسیدند که حق استان گیلان در تخصیص بودجه بیشتر بوده است.
چگینی افزود: علاوه بر نارسایی های سالیان گذشته و عدم پرداخت بموقع اعتبارات مورد نیاز، پیگیری ها برای تخصیص اعتبار هم آنچنان که باید نتیجه نداده بود.
وی ضمن اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور اعضای کمیسیون بودجه در استانداری، افزود: در جلسه عصر امروز مشکلات استان مطرح و اساسا صورتجلسه شورای برنامه ریزی استان هم به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عرضه می شود تا در تخصیص و تعیین اعتبارات بودجه ای گیلان برای سال ۱۴۰۱ تاثیر گذار باشد.
چگینی معضل زباله سراوان را از اولویت های مصوبات این سفر برشمرد و خاطرنشان کرد: در این بازدید از جانب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه قول مساعد در مورد مساعدت برای رفع مشکلات پسماند، سدهای غرب و شرق گیلان همینطور فاضلاب ها داده شد.


منبع:

1400/10/24
12:20:15
0.0 از 5
3672
تگهای خبر: بازدید , بودجه , پیگیری , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳