مجلس ایران دات كام
رئیس كمیسیون صنایع مجلس تاكید كرد

لزوم انعقاد قرارداد تضمین خرید بلند مدت متولیان حمل و نقل با تولیدکنندگان

لزوم انعقاد قرارداد تضمین خرید بلند مدت متولیان حمل و نقل با تولیدکنندگان

به گزارش مجلس ایران دات کام رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بازدید و حضورش در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته اطلاع داد و اظهار داشت: اگر قرارداد تضمین خرید بلند مدت منعقد شود، این بخش راهبردی می تواند علاوه بر تأمین نیاز داخلی، نیاز کشورهای همسو را هم مرتفع کند.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، عزت الله اکبری تالارپشتی در صفحه شخصی خود در توییتر از بازدید و حضورش در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در مصلای تهران اطلاع داد و نوشت:
«امروز توانمندی های سازندگان داخلی را برجسته دیدم. اگر قرارداد تضمین خرید درازمدت، توسط متولیان حمل و نقل با تولیدکنندگان منعقد شود، این بخش راهبردی، متحول شده و می تواند علاوه بر تأمین نیاز داخلی، نیاز کشورهای همسو را هم مرتفع کند. این نکته در ذهنم تقویت شد که این بخش بسیار مهم و استراتژیک، متولی درخور دولت انقلابی ندارد و ساختار ناکارآمد آن، خساراتی قابل توجه بر منافع عمومی وارد می نماید. نیازمند ساختار مناسب در این بخش هستیم تا آثار آنرا در اقتصاد ملی شاهد باشیم.»
به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، ۲۸ آذر ماه با حضور رستم قاسمی و معاونان وی پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در مصلی تهران راه اندازی شد. در این نمایشگاه بیشتر از ۲۰۰ شرکت دولتی و خصوصی و با حضور ۹۰ درصدی شرکتهای بخش خصوصی و ۴۰ شرکت استارتاپی و ۲۰ شرکت دانش بنیان حضور داشتند. نمایشگاه سال جاری به صورت بین المللی برگزار می گردد و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، چین، فرانسه، روسیه و سوئد در این نمایشگاه حاضر هستند.




منبع:

1400/10/02
10:57:12
0.0 از 5
3417
تگهای خبر: اقتصاد , بازدید , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱