مجلس ایران دات كام
نماینده مجلس شورای اسلامی:

بخش فرهنگی کشور، در بودجه ریزی مظلوم واقع می شود

بخش فرهنگی کشور، در بودجه ریزی مظلوم واقع می شود

مجلس ایران دات کام: قم نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از مظلوم ترین بخش ها در بودجه کشور را، بخش فرهنگی توصیف کرد.


حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی امروز در دیدار هشت تن از نمایندگان مجلس با آیت الله نوری همدانی با اشاره نمایندگان مجلس به نقش موثر این مرجع تقلید در پشتیبانی از رهبری معظم و انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط همچون فتنه 88 اظهار داشت: این روزها، ایام بودجه ریزی است و در هفته آتی دولت باید بودجه1401 را به مجلس ارائه کند.
وی ادامه داد: کمترین بودجه بودجه های فرهنگی است و باوجود این که کشور ما جمهوری اسلامی است متاسفانه بودجه های قرآنی کمی داریم.
وی اظهار داشت: در این دیدارها امروز به دنبال جمع آوری نکات باارزش علما و بزرگان هستیم تا در حوزه ارائه طریق در عرصه بودجه ریزی فرهنگی نگاه بهتری در تدوین بودجه داشته باشیم.
این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت معیشتی طلاب بیان کرد: باتوجه به کرونا و تعطیلی منبر ها و مراسمات و برنامه های فرهنگی در حوزه معیشت طلاب مشکلاتی به وجود آمده است که باید هم با فرض این نکته باارزش علما و مراجع در حوزه جلوگیری از دولتی شدن حوزه و حفظ کرامت طلاب و اساتید، برنامه ای برای این قشر مهم فرهنگی کشور داشت.
وی اظهار داشت: در برنامه بودجه ای امسال می خواهیم نگاه بهتری به مساله بودجه های عمرانی حوزه های علمیه در بودجه سالیانه کشور داشته باشیم.




منبع:

1400/09/11
14:36:38
0.0 از 5
3494
تگهای خبر: بودجه , دولت , رهبری , قم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳