مجلس ایران دات كام
ابوترابی :

جیغ بنفش اصلاح طلبان به علت مقابله مجلس با فساد و رانت است

جیغ بنفش اصلاح طلبان به علت مقابله مجلس با فساد و رانت است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: جیغ بنفش اصلاح طلبان و تخریب مجلس انقلابی به علت ۲۳ شکایت از تخلفات روحانی و وزرایش و مصوبه های حذف رانت دلالان است.



ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تخریب های اصلاح طلبان ضد مجلس یازدهم عنوان کرد: از آغاز مجلس یازدهم این تخریب ها شروع شد. بعنوان مثال اعلام نمودند که به نمایندگان خودروی دنا می دهن، د این در شرایطی است که در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند اما صدا از رسانه های اصلاح طلب درنیامد. نمایندگانی که از مسؤلان رسانه های اصلاح طلب بودند، سوزوکی و سراتو دریافت نمودند.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در مورد انگیزه های جریان اصلاح طلب برای تخریب مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم تلاش زیادی برای حذف رانت صاحبان ثروت و مسؤلان از اقتصاد کشور کرد. تصویب طرح لغو مجوزها در همین راستا بود. علاوه بر این، مالیات بستن بر درآمدهای بادآورده دلالان باعث دشمنی این افراد با مجلس یازدهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به تصویب رساند که مورد مخالفت شخص رئیس جمهور و وزیر امور خارجه قرار گرفت اما به علت ضمانت اجرای قانون ناچار به اجرای آن شدند و کینه مجلس را به دل گرفتند.
ابوترابی اظهار داشت: طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی هم طرح بسیار مهمی است بگونه ای که کنگره آمریکا به رئیس جمهور این کشور نامه نوشته و خواهان موضع گیری در برابر این طرح شده است.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح هایی برای رفع تعارض منافع، انحصار و ایجاد شفافیت در دستور کار مجلس قرار گرفته که مخالفان زیادی دارد.
وی بیان نمود: علاوه بر این مجلس یازدهم گزارش های خوبی درباره عملکرد روحانی و وزرایش تهیه کرده است؛ ۲۳ شکایت از روحانی و وزرایش به قوه قضاییه ارسال شده که بیشتر این شکایت ها در ارتباط با روحانی، زنگنه، آخوندی و ابتکار بوده؛ گزارش های جدیدی هم در دستور کار است.
ابوترابی اظهار داشت: همه این تصمیمات عامل جیغ های بنفش رسانه های اصلاح طلب است و نشان داده است مجلس انقلابی دست روی موضوعات مهمی در زمینه نظارت و قانونگذاری گذاشته است.

1400/08/03
09:55:06
0.0 از 5
3932
تگهای خبر: اقتصاد , تصویب , طرح , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(1)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱