مجلس ایران دات كام
نماینده اهواز:

بحث اول خوزستان، منتفی شدن طرح های انتقال آب است

بحث اول خوزستان، منتفی شدن طرح های انتقال آب است

به گزارش مجلس ایران دات کام خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز بحث اول استان خوزستان بعد از کرونا، بحث آب و منتفی دانستن طرح های انتقال بین حوضه ای از سرشاخه های کارون و تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان است.


سید کریم حسینی در نشست رئیس جمهور با شیوخ و سران عشایر خوزستان که امروز (۵ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار نمود: امیدواریم برکات این حضور پربرکت در دومین روز تشکیل دولت به خوزستان و کشور برسد.
به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: این امید در دل مردم است. سبب افتخار است که بزرگان طوایف با شفافیت و صراحت و کارشناسی مطالب خویش را بیان می کنند.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: امروز بحث اول استان خوزستان بعد از کرونا، بحث آب و منتفی دانستن طرح های انتقال بین حوضه ای از سرشاخه های کارون و تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان است. در فاز اول، مردم برکات این طرح را دیده اند.
وی ادامه داد: بحث شبکه فاضلاب هم دردی است که در نخستین بارندگی ها مشخص می شود و بحث اشتغال جوانان استان خوزستان هم مشکل دیگری است. اشتغال جوانان باید مورد توجه آقای رئیسی قرار بگیرد. ایشان صادق الوعد است و امیدواریم این صداقت را در ایام اول دولت ببینیم.




منبع:

1400/06/05
23:44:41
0.0 از 5
3939
تگهای خبر: دولت , رهبری , طرح , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲