مجلس ایران دات كام
رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس:

برنامه های عبدالملکی منجر به تحول در وزارت کار می شود

برنامه های عبدالملکی منجر به تحول در وزارت کار می شود

به گزارش مجلس ایران دات کام رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: با انتخاب عبدالملکی بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تلفیق عمل گرایی با روحیه جهادی شاهد تغییر و تحولات خوبی در این وزارت خواهیم بود.



ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به جزئیات جلسات کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار نمود: پس از جلسات فشرده و کارشناسی با حجت الله عبدالملکی در کمیسیون اجتماعی مجلس و عرضه برنامه وی در مورد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میتوان امیدوار بود که با کار جهادی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این وزارت خانه خواهیم بود.
وی ضمن اشاره به ایجاد تحول در وجهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور اظهار داشت: تحولات خوبی در راه وزارت کار بوده و امید می رود با مساعدت نهادهای ذی ربط بتوان مرتبه کار و رفاه عمومی در کشور را نسبت به ادوار گذشته و دولت های قبلی بهبود بخشید.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همینطور به فعالیت و سابقه عبدالملکی اشاره و تصریح کرد: با اعتماد به کابینه دولت سیزدهم و تلفیق روحیه جهادی، تخصص محوری و عمل گرایی می تواند زمینه ساز اتفاقات خوب در تمامی حوزه ها بخصوص در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور باشد.


منبع:

1400/05/27
23:54:50
0.0 از 5
3464
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴