مجلس ایران دات كام
عباسپور مطرح كرد؛

تشریح برنامه های وحیدی برای مبارزه با موادمخدر در کمیسیون صنایع

تشریح برنامه های وحیدی برای مبارزه با موادمخدر در کمیسیون صنایع

به گزارش مجلس ایران دات کام سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی کشور در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و برنامه های جدی خود برای مبارزه با مواد مخدر را تشریح نمود.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، روح الله عباس پور در تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی کشور، گفت: احمد وحیدی اولویت های اصلی خودرا در این نشست بیان کرد که اولویت و برنامه های اصلی وی خانواده محور است و اعتقادش بر این است که اگر ما کانون خانواده را مورد توجه قرار دهیم و مشکلات آنرا اصلاح نماییم، مسائل جامعه بعنوان نهاد اولیه اجتماعی هم حل می شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: همین طور وزیر پیشنهادی کشور مباحثی را درباره استانداران مطرح و اصرار کرد که شایستگی و مردمی بودن این افراد اهمیت زیادی دارد. وحیدی برنامه های جدی خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر را هم تشریح نمود.
عباس پور با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: حمیدرضا سجادی تاکید زیادی بر توجه به ورزش همگانی داشت. وی برنامه های خود برای المپیک دوره آینده را ارائه کرد و نظرش بر این بود که با توجه به این که رتبه ایران در این دوره از مسابقات نسبت به دوره قبل کاهش پیدا کرده است، از الان باید تلاش نماییم تا بتوانیم در دوره آینده عملکرد قابل قبول تری داشته باشیم.
وی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیان کرد که ۵۰ درصد وزارتخانه ورزش و جوانان مربوط به جوانان است که این بخش مورد غفلت قرار گرفته است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.



منبع:

1400/05/25
13:57:36
0.0 از 5
3565
تگهای خبر: طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳