مجلس ایران دات كام

پیگیری رییس فراکسیون جهاد سازندگی جهت راه اندازی بیمارستان 100 تخت خوابی پیشوا

پیگیری رییس فراکسیون جهاد سازندگی جهت راه اندازی بیمارستان 100 تخت خوابی پیشوا

مجلس ایران دات کام: رییس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی از پیگیری پروژه بیمارستان 100 تخت خوابی پیشوا و مکاتبه برای انعقاد سریع تر قرار داد بین دانشگاه آزاد و دانشگاه شهید بهشتی جهت تکمیل این پروژه آگاهی داد.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بیان کرد: ما در فراکسیون جهاد سازندگی مجلس پیگیر اجرای پروژه های ناتمام کشور هستیم و یکی از این پروژه ها بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی پیشوا ورامین است. قبلا بازدیدی به اتفاق دکتر نوش آبادی نماینده پشوا و دکتر قالیباف از این پروژه داشتیم.
ایشان سپس اظهار نمود: ردیف اعتباری نیز در بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای این پروژه پیش بینی شده است. حالا دانشگاه آزاد که متولی این پروژه بوده است به دنبال انعقاد توافقنامه ای با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای به عهده گرفتن راه اندازی این بیمارستان است. ما درحال پیگیری و مکاتبه برای امضای زودتر این توافقنامه و تخصیص اعتبار این پروژه هستیم تا هرچه سریع تر این بیمارستان تکمیل شود، در این شرایط این بیمارستان بسیار مورد نیاز مردم است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: طرح این بیمارستان توسط دانشگاه آزاد واحد ورامین ارائه و زمینی برای اجرای آن در نظر گرفته شده است، ولی متاسفانه پس از دیوارکشی و ساخت اسکلت، این پروژه نیمه کاره رها شده و پیشرفتی نداشته است. مردم پیشوا باتوجه به کمبود سرانه درمانی در منطقه خود نیاز بسیار جدی به این بیمارستان دارند. ان شاءالله تا زمان راه اندازی این بیمارستان پیگیری این پروژه خواهم بود و گزارش آنرا ارائه خواهم کرد.




منبع:

1400/05/22
12:29:29
0.0 از 5
3806
تگهای خبر: بازدید , بودجه , پیگیری , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴