مجلس ایران دات كام

پیام تسلیت نمایندگان به دنبال درگذشت فرزند و پدر نماینده خاش

پیام تسلیت نمایندگان به دنبال درگذشت فرزند و پدر نماینده خاش

به گزارش مجلس ایران دات کام کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با صدور پیام هایی درگذشت فرزند و پدر اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس را تسلیت گفتند.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا؛ اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت فرزند و پدر اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش و نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
آقای اسماعیل حسین زهی نایب رییس کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی
درگذشت والد و فرزند گرامی تان باعث تاسف و تالم خاطر شد. این ضایعه را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می گوئیم و از خداوند متعال برای آن مرحومان، رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی و بستگان مکرم صبر و اجر خواستاریم. کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی.»
همچنین، مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان هم طی پیامی این ضایعه را به نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
برادر گرامی جناب آقای مهندس اسماعیل حسین زهی نماینده محترم مردم شریف خاش، میرجاوه، نصرت آباد و کورین
سَلَامٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ
درگذشت پدر بزرگوار و فرزند عزیزتان، باعث تاسف و تاثر فراوان گردید. خداوند شما را اجر صابرین دهد همانگونه که فرمود: وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرتعالی، بیت مکرم و سایر وابستگان معزز، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده، علو درجات و برای جناب عالی و عموم بازماندگان، صبر و اجر همراه با سلامتی مسئلت می نماییم.
إنَّ لِلَّه ما أَخَذ ولَهُ ما أَعطَی، وکلُّ شَیءٍ عِنده بِأجَل مُسمَّی فَلتَصبِر ولتَحتَسِب»




منبع:

1400/05/19
22:18:37
0.0 از 5
4028
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳