مجلس ایران دات كام

لزوم تغییر در روش پرداخت یارانه ها

لزوم تغییر در روش پرداخت یارانه ها

مجلس ایران دات كام: نماینده مردم اردكان بر لزوم اعمال تغییراتی در قانون هدفمندی یارانه ها و تغییر در نحوه اعطای یارانه ها تاكید نمود.


محمدرضا تابش عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با ایسنا با اشاره به گزارش مركز پژوهش های مجلس و سازمان برنامه و بودجه درباره چگونگی پرداخت یارانه، اظهار داشت: توجه به شرایط جنگ اقتصادی و تقویت معیشت مردم بر اساس مطالعاتی كه انجام شده می تواند بستری برای تصمیم گیری جدید در مورد نحوه اعطای یارانه ها باشد.
وی اضافه كرد: ما قبل از این قانون هدفمندی را داشتیم و حالا شرایط جدید مستلزم این است كه در این قانون تغییراتی ایجاد شود كه بستر اولیه آن قانون بودجه سال آینده است.
این عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح كرد: ما باید با دعوت از كارشناسان امر و توجه به لزوم تقویت معیشت مردم و همینطور جنگ اقتصادی به تصمیمات سنجیده ای برسیم كه از هدر رفت منابع به صورت غیر هدفمند جلوگیری نماییم و رضایتمندی حداكثری مردم را هم فراهم نماییم.
تابش خاطرنشان كرد: شرایط اقتصادی فعلی، تعامل و هماهنگی بیشتری بین دولت و مجلس به وجود آورده و لزوم انكار ناپذیر این است كه از منابع مان در جهت دستیابی به اهداف به ترتیب اولویت استفاده نماییم و رضایتمندی مردم را هم مد نظر قرار دهیم.
تابش با اشاره به اینكه «در حال حاضر توافق بین دولت و مجلس بیشتر از گذشته است»، تصریح كرد: هم اكنون هم تحریم ها تشدید شده و هم مردم تحت فشار هستند و هم تحولاتی كه در منطقه و دنیا اتفاق افتاده ما را به این نقطه واحد می رساند كه تصمیمات خردمندانه و اجماعی برای حل مسائل و معضلات اتخاذ نماییم.


 

1398/07/29
14:12:45
5.0 از 5
10831
تگهای خبر: رپورتاژ , پیگیری , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳